OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Nejčastější dotazy

  1. Co potřebuji k řízení hausbótu?

    Řídit hausbót může osoba starší 18-ti let. K oprávnění vám stačí krátké proškolení před vyplutím a absolvování zkušební plavby. Je nutno mít s sebou platný občanský průkaz nebo cestovní pas. V průběhu plavby platí nulová tolerance na alkohol a jakékoliv další návykové látky.
  2. Kde a kdy se přebírá a odevzdává hausbót?

    Hausbót je možno převzít v den nástupu od 14:00 do 15:00 hod. Od 15:30 hod. probíhá teoretické zaškolení posádek. Po skončení proběhne zkušební jízda. Časy lze domluvit i individuálně, ale upozorňujeme, že praktickou zkoušku (jízdu) nelze provádět za snížené viditelnosti.
    Hausbót je možno odevzdat od neděle ranních hodin do 15:00.
  3. Kde budou naše auta během pobytu?

    Auta můžete parkovat po celou dobu přímo v naší uzamykatelné oplocené zahradě vedle kotviště. K autům budete mít po celou dobu přístup. viz. informace na našich stránkách v sekci Naše lodě
  4. Co si potřebuji vzít s sebou?

    Občanský průkaz nebo cestovní pas, svítilna, repelent proti komárům, nabíječka na telefon, popř. tablet apod., opalovací krém, spací pytel (deka), polštářek, vhodná obuv.
  5. Je možné si vzít s sebou jízdní kola?

    Vřele doporučujeme, všechny naše hausbóty jsou vybaveny nosiči kol. V okolí Baťova kanálu je spousta cyklotras a vinných stezek.
  6. Je možné si vzít s sebou domácího mazlíčka?

    Ano.
  7. Je zabezpečen hausbót v případě přítomnosti malých dětí?

    Ano, po domluvě lze zábradlí vybavit ochrannou sítí.
  8. Co dělat v případě poruchy?

    V případě poruchy je v půjčovně připraven technik, který po nahlášení poruchy zákazníkem vyjede poruchu odstranit. Pokud je porucha způsobena zákazníkem účtuje si půjčovna za tento výjezd 500,- Kč.
  9. Co se stane, když nebudeme moci vyplout nebo pokračovat v plavbě kvůli velké vodě?

    V případě nepříznivého počasí, řešíme situaci se zákazníky individuálně, ale vždy se snažíme najít pro vás co nejlepší řešení – náhradní termín, apod.
  10. Kde můžeme doplnit pohonné hmoty?

    Přístaviště nedisponují čerpací stanicí PHM. V blízkosti některých se nachází čerpací stanice. Při zaškolení vám poradíme, kde načerpat PHM bez větších problémů a daleké cesty.
  11. Jak je to s hygienou a občerstvením během plavby?

    Ve většině přístavišť jsou sprchy, umývárny, WC (někde bohužel za poplatek) a možnost občerstvení. 
  12. Kde si můžeme během plavby doplnit pitnou vodu?

    V každém přístavišti, které je vybaveno sociálním zařízením anebo přímo v našem domovském kotvišti.
  13. Můžu si někde dobít telefon nebo tablet?

    Každá loď je vybavena 12 V zásuvkami. Součástí výbavy každé lodi je prodlužovací kabel 30 m pro připojení v přístavech.
  14. Jak je to s rybařením?

    Celý splavný úsek řeky Moravy spadá pod MRS JMK a je bohatě zarybněný. Výjimkou nejsou ani kapitální úlovky. Ze zákona není dovoleno rybařit přímo z hausbótu.
  15. Jak je to s lůžkovinami?

    Plavidla nejsou vybavena ložním prádlem, k dispozici jsou deky, které lze použít místo prostěradel. Doporučujeme vzít si s sebou spací pytel, polštářek a další dle vlastního uvážení. 
  16. Stihnu proplout Baťův kanál během krátkého pobytu?

    Naše kotviště se nachází cca v polovině plavební trasy. Při víkendových pobytech doporučujeme plout spíše jedním směrem. Během týdenního pobytu, lze bez problému proplout celou trasu oběma směry. Záleží, ale na hustotě provozu v plavebních komorách.
  17. Co se stane, když na hausbótu něco rozbijeme?

    Při předání hausbótu skládá každá posádka vratnou kauci. Viz. informace u každého hausbótu.
  18. Jaká je provozní doba plavebních komor?

    květen a září – vždy v pátek, sobotu a neděli od 9:30 do 13:30 a od 14:00 do 18:00
    červen, červenec a srpen – všechny dny mimo pondělí od 9:30 do 13:30 a od 14:00 do 18:00  

 

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.