OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Nejčastější dotazy

  1. Co potřebuji k řízení hausbótu?

    Řídit hausbót může osoba starší 18-ti let. K oprávnění vám stačí krátké proškolení před vyplutím a absolvování zkušební plavby. Je nutno mít s sebou platný občanský průkaz nebo cestovní pas. V průběhu plavby platí nulová tolerance na alkohol a jakékoliv další návykové látky.
  2. Kde a kdy se přebírá a odevzdává hausbót?

    Hausbót je možno převzít v den nástupu od 12.00 do 15.00. Od 15.30 hodin probíhá teoretické zaškolení posádek. Po skončení proběhne zkušební jízda. Časy lze domluvit i individuálně, ale upozorňujeme, že praktickou zkoušku (jízdu) nelze provádět za snížené viditelnosti.
    Hausbót je možno odevzdat od neděle ranních hodin do 15.00.
  3. Kde budou naše auta během pobytu?

    Auta můžete parkovat po celou dobu přímo v naší uzamykatelné oplocené zahradě vedle kotviště. K autům budete mít po celou dobu přístup. viz. informace na našich stránkách v sekci Naše lodě
  4. Co si potřebuji vzít s sebou?

    Občanský průkaz nebo cestovní pas, svítilna, repelent proti komárům, nabíječka na telefon, popř. tablet apod., opalovací krém, spací pytel (deka), polštářek, vhodná obuv.
  5. Je možné si vzít s sebou jízdní kola?

    Vřele doporučujeme, všechny naše hausbóty jsou vybaveny nosiči kol. V okolí Baťova kanálu je spousta cyklotras a vinných stezek.
  6. Je možné si vzít s sebou domácího mazlíčka?

    Ano.
  7. Je zabezpečen hausbót v případě přítomnosti malých dětí?

    Ano, po domluvě lze zábradlí vybavit ochrannou sítí.
  8. Co dělat v případě poruchy?

    V případě poruchy je v půjčovně připraven technik, který po nahlášení poruchy zákazníkem vyjede poruchu odstranit. Pokud je porucha způsobena zákazníkem účtuje si půjčovna za tento výjezd 500,- Kč.
  9. Co se stane, když nebudeme moci vyplout nebo pokračovat v plavbě kvůli velké vodě?

    V případě nepříznivého počasí, řešíme situaci se zákazníky individuálně, ale vždy se snažíme najít pro vás co nejlepší řešení – náhradní termín, apod.
  10. Kde můžeme doplnit pohonné hmoty?

    Přístaviště nedisponují čerpací stanicí PHM. V blízkosti některých se nachází čerpací stanice. Při zaškolení vám poradíme, kde načerpat PHM bez větších problémů a daleké cesty.
  11. Jak je to s hygienou a občerstvením během plavby?

    Ve většině přístavišť jsou sprchy, umývárny, WC (někde bohužel za poplatek) a možnost občerstvení. 
  12. Kde si můžeme během plavby doplnit pitnou vodu?

    V každém přístavišti, které je vybaveno sociálním zařízením anebo přímo v našem domovském kotvišti.
  13. Můžu si někde dobít telefon nebo tablet?

    Každá loď je vybavena 12 V zásuvkami. Součástí výbavy každé lodi je prodlužovací kabel 30 m pro připojení v přístavech.
  14. Jak je to s rybařením?

    Celý splavný úsek řeky Moravy spadá pod MRS JMK a je bohatě zarybněný. Výjimkou nejsou ani kapitální úlovky. Ze zákona není dovoleno rybařit přímo z hausbótu.
  15. Jak je to s lůžkovinami?

    Plavidla nejsou vybavena ložním prádlem, k dispozici jsou deky, které lze použít místo prostěradel. Doporučujeme vzít si s sebou spací pytel, polštářek a další dle vlastního uvážení. 
  16. Stihnu proplout Baťův kanál během krátkého pobytu?

    Naše kotviště se nachází cca v polovině plavební trasy. Při víkendových pobytech doporučujeme plout spíše jedním směrem. Během týdenního pobytu, lze bez problému proplout celou trasu oběma směry. Záleží, ale na hustotě provozu v plavebních komorách.
  17. Co se stane, když na hausbótu něco rozbijeme?

    Při předání hausbótu skládá každá posádka vratnou kauci. Viz. informace u každého hausbótu.
  18. Jaká je provozní doba plavebních komor?

    květen a září – vždy v pátek, sobotu a neděli od 9:30 do 13:30 a od 14:00 do 18:00
    červen, červenec a srpen – všechny dny mimo pondělí od 9:30 do 13:30 a od 14:00 do 18:00  

 

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.